2013. június 27., csütörtök

Emberi történet

Nyitott szemmel, ébren álmodni. Van hogy ezt érzem mennyországnak. Körbe vesznek emlékek, színek, fények, megannyi impulzus ér. Kívülről talán úgy látszik, mintha jelen sem lennék, pedig ilyenkor érzek, élek igazán. Gondolom mindannyian megtapasztaltuk már, azt a pillanatot amikor, minden egyértelmű és mégis minden kérdés. Amikor a válaszok nem csak, hogy karnyújtásnyira, inkább szinte bennünk vannak. Ma az emberi sorsokon, az apró történeteken ,a lélek hegein át láttam mindenkit. 
Velem amúgy is gyakran előfordul, hogy mélyebbre látok, annál mint amit a világ mutatni képes önmagáról, de talán most először töltött el csodálattal, hogy az élet mennyire komplex rendszer. Benne a helyünk, pont olyan mint a puzzle darabkái, amik megalkotják a teljes képet. A gondolataink, a választásaink, döntéseink melyek megtalálnak vagy mi őket, határozzák meg, hogy éppen akkor, illetve ebben az életben a képnek melyik részébe illünk bele. Ezt véletlenül sem úgy értem, hogy eleve determinált egy- egy sors és hogy minden tett, gondolat, illetve szó értelmetlen. Sőt! Most úgy élem meg a teremtés itt kezdődik igazán, érzés szinten, a képet alakíthatjuk aszerint mit is akarunk megtanulni, milyennek szeretnék látni a világot. A hozott dolgok, hiedelmek, vagy éppen az ezekkel való szembe szállás, épp úgy világosíthatják, vagy sötétíthetik látványt, mint ahogy vihar idején a felhők az égboltot. A minap egy beszélgetés közben, valaki azt mondta nekem, hogy szerinte vannak menthetetlen esetek. Én csak néztem talán még bólogattam is, annyira nem tudtam mit kezdjek a gondolattal. Mára a kis belső és külső univerzumom meg is adta hamar a választ, több oldalról kapott történettel, amik felhozták a bennem is mélyen alvó múltat. Eltemetett érzések, félelmek, szeretet kelt életre a zajos világom leple alatt, kinézve, már-már kérdezve az ön és egyéb ítélkezéseim felett. Hagytam magam, sodródtam,az árral míg el nem nyelt az érzés- gondolat folyam. Az ébrenlét, vagy éberség lenyomott a mélybe vagy felemelt az égbe nem is tudom pontosan. Ekkor jöttem rá, hogy a mennyország a kettő között van. Most itt maradnék, de menni kell tovább. Újabb lecke vár, és egyébként is mindennap újra szerelmesnek kell lenni a világba!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése