2013. november 10., vasárnap

Túl személyes nevek

Lárma odabent, magyarázatlan nyugtalanság. A szabadulás, ebben a pillanatban, a Mostban rettentően távolinak hat. Rengeteg kérdőjel, talán még annál is több válasz kavarog a kis személyes univerzumban. Valószínű, hogy nem mindenkinek kell ilyen mélyre néznie, s mélyen látnia. Tény, hogy ezek most nagyon személyesre vett figurák. 
Pár hete, valaki aki rendszeresen inspirál azt mondta nekem, hogy tele van a meghajtó leírt, megélt gondolatokkal, amik éppen a mélyponton születtek, csak nem akarja vállalni, mert ugyan nem így fogalmazott, de nem akar támadási felületet biztosítani mindazoknak akik esetleg ezzel vissza élhetnek. Én erre azt mondom, gondolom, hogy természetesen megértem, az Ő dolga, de én vállalom. Mert mindenkinek van, s ha ellenem akarná bárki felhasználni a jelent, akkor csak annyit tudnék reagálni erre is hogy welcome, lehet jönni, köszi erős vagyok. 
Mástól kaptam olyat nem rég, azt már Rólam, hogy pont azt szereti bennem, hogy mindig mindenkor vállalom, bármi van. A minden kiírva az arcomra frázis előre szólók fájó, és félhető, jogosan. Vélheti bárki gyengeségnek a könnyemet, a kimondott fájdalmat, a pillanatban a hittben való megingásomat, de ezzel kapcsolatban is jelzem, ez szintén erő, és becsüld magadban, mert holnap már tényleg csak az számít aki akkor vagy, és ez merőben hozzájárul. Tény másrészről, hogy nem fogalmazok egyszerűen, ez nem véletlen. Nem fogyasztható és emészthető könnyen amit mondok, amit közlök. Nem is ez a cél. Kihívás nélkül tényleg az egész mit sem ér, és távol álljon tőlem, hogy közhelyes frázisokba bocsátkozzak, de van itt valami nagyon fontos, Magadnak ne hazudj, s jobb teszed, ha másnak sem, mert az rögtön gerjeszti az Önbecsapást. Mit értek ez alatt? Ne hazudd el magadnak, sem másnak, hogy "boldog" vagy, ha éppen nem úgy érzed. Ha megkérdezik érdeklődve,nem csak megszokásból (ezt érzed), hogy vagy válaszold az őszintét. Megjegyzem én személy szerint akkor is vállalom a valóságot, ha valaki csak a hogy vagy-al köszön, mert épp nincs mit kérdeznie annyira elvan Önmagával.És igen, ha Te kérdezel, akkor figyelj a válaszra, nem olyan nagy dolog a másikra is fordítani az energiádból. Ha nem tudsz inkább ne kérdezz, ne is mondj semmit. Vedd észre kivel van igazán dolgod, mást nagyon amúgy sem sodor az utadba a sors, az élet, a miegymás. Hogy nem mondok ezzel semmit? Lehet, ez sem cél. Nekem a cél Önmagam lenni, az aki szeretnék, aki érez, aki lélek. Szerintem ennél jobbat, többet másnak sem kívánhatok. Használjuk már ki a kapott, meglévő lehetőségeinket. S ha bármi célom is van az időről időre leírt szavakkal, akkor talán az, hogy ha kicsit Magadra ismersz, akkor merj Önmagadra lelni. Kezd ezzel a hetet ha mered.Legyünk lendületben. Szép Hétfőt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése